16 Eylül 2016 Cuma

Aziz - Röportaj

Henüz 18 yaşında olmasına rağmen sahne duruşu ve sesiyle yeteneğini ispatlayan Aziz, şimdiden büyük bir takipçi kitlesine sahip.

Hareketli ritmi, eğlenceli sözleri ve akılda kalan melodisiyle ‘Efso’ yazın son günlerinde dilinizden düşmeyecek!

Şimdi Aziz'i kendi anlatımıyla tanımaya ne dersiniz?





- O Ses Türkiye yarışması sonrası profesyonel müzik hayatınıza başladınız. Kendinizi biraz anlatır mısınız, nasıl bir süreçten geçtiniz ?


 Merhaba ;

O Ses Türkiye yarışması ile birlikte Tüm Türkiye beni tanıdı. İlk performansımdaki gerek söylediğim şarkılar gerek duruşum ve gerekse sahneye yakıştığım söylemleri gerek sosyal medyada ve gerekse sokakta aldığım olumlu tepkiler duruşuma yön verdi..Aslında ben  müzik alışkanlıkları 2 yaşında başlamış gerek aile arasında ve gerekse müzikli ortamlarda elime tutuşturulan mikrofonlara dilim döndüğünce kendimce dönemin parçalarını söyleyen birisi olarak başlamışım....İlkokul sıralarında okulda yapılan tüm etkinliklerde  görevler verilmiş ve ben bana verilen bu görevlerde İbrahim Tatlı sesin BİR BEYAZ MENDİL-BİR TAŞ ATTIM PENCEREYE gibi şarkılarını söylediğimde seyircilerde tatlı tebessümlerin oluştuğunu hissettiğim okul sahnelerindeydim.Daha sora Lise Eğitimi  için MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR LİSESİ ile gerek sesim ve gerekse sesime uygun parçalarla devam ederken, okulumu temsil ettiğim tüm yarışmalarda birçok ödül aldım. ATV' de yayınlanan Zahide ile Yetiş Hayata adlı programda GENÇ LİSELİLER olarak program yaptım.O SES TÜRKİYE programı ile de Tüm Türkiye tarafından tanındım.


- Yarışmada tüm jüri üyeleri sizi kendi takımlarına almak için var güçleriyle çalıştılar ama siz Hadise ' yi seçtiniz. Bunun özel bir nedeni var mı? ilerleyen yıllarda sizi aynı projede görmemiz mümkün mü ?


 O SES TÜRKİYE Jürisinden HADİSE yi seçme sebebim; Enerjiye çok inanan biriyim. Bana döndüğü andan itibaren aldığım enerji beni Hadise yi seçme konusunda yönlendirdi. İlerleyen yıllarda aynı projede olma durumum sürpriz :)


- ilk Single ınız geçtiğimiz günlerde dinleyiciyle buluştu. Hazırlık aşamasını biraz da sizden dinleyebilir miyiz ? Kimlerle çalıştınız ?


  İlk single ile ilgili hazırlık aşamalarımız şöyle gelişti;  Öncelikle Basın Danışmanım olan Suat Filiz ve Prodüktörüm ve Menajerim olan  Haluk Şentürk ile başlayan serüvenim benim hangi tarzda müzik yapacağım konusu ile ilgili olarak yaptığımız istişareler benim pop müzik yapmam konusunda hemfikir olmamız ve bu konuyu EMI-UNIVERSAL Müzik şirketimizle birlikte hareketle uygun parça arayışı ve bu parçanın ALPER NARMAN ve ONUR ÖZDEMİR e ait EFSO şarkısında karar kılmamız ile başladı.


                                  


- Önemli bir işe giriştiniz artık müzik piyasasında yer almak kolay ama kalıcı olma konusunda sıkıntılar yaşanıyor. Siz kalıcı olmak için neler yapacaksınız?


 Müzik piyasasında kalıcı olabilmek adına hareketle öncelikle; Kendime has tarzım ve yorumumla hayranlarım ve sevenlerimin beklentilerini dikkate alarak en ufak bir eleştiriyi bile gözardı etmeden şekillenmeye çalışacağım.Takdir edersiniz ki henüz 18 yaşımdayım...


- Piyasada örnek aldığınız çalışmayı arzuladığınız isimler var mı ?


 Tarkan, Ozan Çolakoğlu, Mustafa Ceceli,Emrah Karaduman


- Müzik piyasasında nerede olmayı hayal ediyorsunuz, Hayalleriniz var mı ?


Öncelikle olmak istediğim yer tüm gönüllere girebilmek. Ve bu piyasada kendi tarzım , duruşum sesim ve yorumumla  kalıcı olabilmek.




- Bu yolculukta size eşlik eden bir akıl hocanız var mı, Kararları nasıl alırsınız?


 Ailem başta olmak üzere, Seçil Sökmen, Haluk Şentürk, Suat Filiz,Berna Özyurt,Nazan Hacıgüzeller ve isimlerini sayamadığım nice nice güzel yürekli dostlarım ve fanlarım.


- Son olarak takipçilerimize, gazetemizi okuyanlara ve sevenlerinize  söylemek istedikleriniz var mı ?

 SİZLERLE DOĞMAK,SİZLERLE BÜYÜMEK VE SİZLERLE YAŞAMAK ....Sizleri çok seviyorum.iyiki varsınız.
Sonsuz Teşekkür ve Saygılarımla.
 Aziz KİRAZ



iletişim : 
Twitter : @soz_muzikk
mail: muzik_soz@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder