11 Eylül 2016 Pazar

Hatice röportaj



 'Kuşkulanma' isimli yeni çalışmanız geçtiğimiz aylarda dinleyiciyle buluştu. Projeden biraz bahseder misiniz, nasıl tepkiler aldınız ?


 Kuşkulanman'nın Yaratıcısı Besteci Nicolas Joy İle Tanıştım ,Geç Bile Kalmışım Diyebilirim o kadar güzel hit şarkıları varki kuşkulanmayı dinler dinlemez bu benim dedim zaten ! Aldık okuduk çok güzel bir iş çıktı karşımıza ama her zaman söyledigim gibi kırgınım müzik piyasasına! herkesten o kadar güzel tepkiler aldım ki ama şeytanın bacağını kırıcam görüceksiniz ☺️

- Şarkı için kimlerle çalıştınız? Devamında albüm gelecek mi?


 Kuşkulanmayı soruyorsanız Nicolas Joy ve Barış Engürlü ile çalıştık klipte Muhammet Çiftçi yönetmenliginde çekildi.. Albüm olmıcak single çıkartmaya devam edicem ☺️hadi size bi jest Şimdi öyle bir şarkıyla geliyorumki sıkı durun şok olacaksınız.. Bir Nicolas joy bestesi Toylan Kaya aranjörlügünde olucak.

                                           


- En son 'işte benim stilim' adlı tv programında yarışma koltuğuna oturdunuz. Yarışma hayatınızda olumlu ya da olumsuz  nasıl bi değişiklik yarattı ?
 

 ben elimden geldigince dürüstlügümde saygımla yarıştım hiç bir olumsuzluk yanı olmadı . 7-70 'e sevilen bir insandım bunu daha iyi gördüler ve sevgileri daha çok arttı diyebilirim benim içinde önce manevi duygular önde gelir☺️


- Çok göz önünde olmayı tercih etmiyorsunuz. Programdan sonra daha sık ekranlarda olmayı düşünür müsünüz?


 İlk soruda cevapladıgım gibi kırgınım müzik piyasasına  ☺️ ben elimden geldigince programlara katılmaya çalışıyorum . Yeni single projesinden sonra tabiki de seve seve göz önünde olacağım dedigim gibi iddialıyım😉





-Son zamanlarda zor dönemden geçiyoruz müzik bir nebze iyi geliyor. Siz kendinizi motive etmek için neler yaparsınız?


kesinlikle öyle müzik ruhun gıdasıdır buna çok inanırım, bende kendimi motive etmek için bol bol müzik dinlerim sonra yeşilçam tutkunuyumdur açar açar izlerim iyi gelir ☺️ bazen ilham perilerim gelir yeni şarkılar yazar karalarım.. 





-Kendi müzik tarzınızı kategorize etsek nasıl tanımlarsınız? 


Aslinda çok değişken bir ruh yapim var müziğin bana hissettirdiği akimlada bağlantisi var tabi    hüzünlü bir sarki yaparken bir anda kendimi club vari bir sarkinin icinde bulabiliyorum ayrica çakralarim bu konuda çok basarili derdini dinlediğim her arkadasima çok rahat beste yapabiliyorum aslinda biraz sagdan soldan nem alaniyorum diyebilirim bu kötü bir seymi asla çunki insan bir zaman sonra kendiyle alakali kisir bir dönguye girebiliyor iste bu asamada disardan takviye sart sonucta oda yasanmislik buda yani bu ülkede maalesef tek bir statude ilerlemek gerekiyor karma sanat icra eden gruplarin cokta fazla sansi yok popcu olmak istersiniz yaptiginiz en ufak nagme goze batar evveliyatinda biraz fantazilik varsa butun oklar sizde avrupanin gozunu seveyim tek ornek isim vermem gerekirse rihanna zenci girtlagiyla tum dunyayi mest eden biri ama popcu ozaman bize gore rihanna en baba arabeskçi ünvanini almali yalanmi türk ensturmani olan saz dünya müziklerinin arasina girdiği bu zamanda bence artik biz hic konusmayalim derim neyi hissediyorsam onu yasiyor ve yasatiyorum


- Son dönemlerde birçok sarkıcı farklı türde şarkılar seslendiriyor bu yönde bir projeniz hayata geçer mi ?

 her an her şey olabilir sonuçta ama şuan daha çok pop agırlıklı çalışıyorum müzik sektörü sürekli değişiyor biliyorsunuz☺️ sesim her müzik kategorisine gidiyor , sevdigim bir proje olursa tabiki de seve seve  sıcak bakarım ☺️☺️
 



-Kariyerinizde köşe taşı olduğunu düşündüğünüz olaylar var mı?


evet bu ülkeye en sağlamından iki tokat atmiş biriyim biri fidayda biri bitaneme yani doyamıyorum albümü oda şöyle ki çok sağlam olan  iki şirketi arkama almıştım  şimdi bu şirketleri bulmak hayal kadar uzak ! sanat değil ticarethane tuzakları bir çoğu! Yanlış müzik şirketleri seçtim ☺️ 


- son olarak hayatta olmazsa olmazım dedikleriniz var mı ?


  öncelikle tabiki de olmazsa olmazım ilk önce ailem sonra dostlarım ve işimdir ☺️ Çok tatlı bir röp. Oldu tüm Söz Müzik ailesine sevgiler severek takip ediyorum ❤️❤️😘 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder