8 Eylül 2016 Perşembe

SAFC Röportaj




 1- Öncelikle röportajımıza katıldığın için çok teşekkür ederiz. kendinden biraz bahseder misin ? Ne zamandır Sinan Akçıl fanısın, onu ilk hangi şarkısıyla keşfettin ve bir fan olarak sonraki projelerinde çalışmasını istediğin isimler , tavsiyelerin var mı ?


Sinan'ın Kalbi : 
Rica ederim..Bende böyle bir etkinliğe katılabildiğim için çok mutlu oldum gerçekten :)

Aslında ben, doğum günümde onun fanı oldum, yaklaşık 1,5 sene oldu..Her doğum günümde; "İyiki onun fanı olmuşum" diyorum kendi kendime.. Çoğu kişi gibi bende "Atma" şarkısıyla keşfettim onu..Şarkının adı her ne kadar "Atma" olsa da, o bize sevgisini attı, bizde onu sonsuz sevebilecek kadar kazıdık kalbimize.. :) Aslında biraz ama bana göre "bayaa" geç katılsam da fanlığa, ona olan sevgim her zaman birinci sırada, her zaman sonsuz..Ve bu koskocaman sevgilerin toplandığı, böyle muhteşem bir grubun bir üyesi olabilmek bile, insana mutluluk veriyor gerçekten.. Kendisinin yaptığı çalışmalar, birlikte şarkı yaptığı isimler, düetler hakkında bi yorum yapamam zaten, çünkü hepsi tek kelimeyle Muhteşemler ve bundan sonraki çalışmalarda da böyle olacağını düşünüyorum..Kısacası; sözleri yazarken kaleminden bal damlıyor resmen..
İslim : Öncelikle beni seçtiğiniz için teşekkür ederim.Ben İslim. Sinan'ı Hande Yener ile söylediği ''Atma'' şarkısı ile tanıdım.Ama asıl hayranlık Best Of Aşk albümü ile başladı.Bu yüzden iki yıldır Sinan Akçıl fanıyım. İyikide fanıyım .Önceden de Sinan'ı dinler ve severdim ama asıl hayranlık dediğim gibi Best Of Aşk albümü ile başladı albümü dinleyince kendimi şarkılarda hissettim .Zaten bir şarkıda da önemli olan şey kendinizi şarkılarda hissedebilmektir. Çalışmasını istediğim isimler Serdar Ortaç , Ebru Gündeş ve Murat Dalkılıç
Özlem Akçıl: :Ben 2012 yılından beri Sinan Akçıl fanıyım ilk konserine 2 eylül 2012'de gitmiştim tabii orda tanışmamıştık daha orda gördükten sonra bende ona ulaştım ve sonra ona olan sevgimi belli ettim fanlığım böylelikle başladı çalışmasını istediğim kişiler ise Demet Akalın,İrem Derici olabilir
Sinan'ın Sarışını : Ben Hilal (Sinan'ın SArışını) 2013 yılından beri Sinan Akçıl fanıyım. İlk başda fanlığım şöyle başladı benim zaten önceden de sevdiğim sanatçılardan dı hep şarkılarını dinlerdim. Sonra "Kapı" şarkısıyla onu daha da iyi tanıdım denilebilir. Hayatını araştırdım , konser videolarını izledim , röportajlarına baktım. Bana çok içten geldi. Sonra twitter açtım birbirinden iyi insanlarla tanıştım. İyi ki tanışmışım iyi ki Sinan'ı kendime idol seçmişim dedim. Ona herhangi bir tavsiyem yok o işini çok iyi yapıyor zaten. Beğenmediğime beğenmedim beğendiğime beğendim derim zaten açık sözlüyüm. Çalışmasını istediğim isimlere gelince zaten tam istediğim isimlerle çalışıyor diyebilirim. Bir de Murat Dalkılıç ' la bir düet hiç fena olmazdı. Bence sık sık bir araya gelmeliler
                                                     


Öykü ÖzyurtSA: Ben Öykü ÖZYURT SA. 20 yaşında yım çalışıyorum. Sinan AKÇIL 'ın 6 senedir fanıyım.İlk Atma şarkısı ile keşfettim.Ayla ÇELİK ve Murat DALKILIÇ ile çalışmasını tavsiye ediyorum.Onlarla mükemmel uyum sağlıyacığını düşünüyorum.
Ayse sinan akcıl: 01.04.2015 tarihinden beri SAFC yim ve çok mutluyum onun gibi melek bi adamın fanı olduğum için çok şanslıyım atma şarkısında tanıyodum ama 2 sene oldu fanı olalı aleyna tilki ile bir şarkı yapsa aslında güzel olur ama sinan zaten herşeyin en doğrusunu yapar bundan eminim :)
Buket Sinan akçıl: 2012 yılından beri Sinan Akçıl fanıyım. Onu ilk Fark Atıyor şarkısında keşfettim. Ayrıca sonraki çalışmaları için ona önerim Ziynet Sali veya Murat Dalkılıç ile aynı projede bulunsun
Ebru Sinan Akçıl: Beni röportaja kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Ben iyi kalpli insanları seven, 18yaşındayım grafik ve fotoğraf alanı nı okuyorum. 3 yıl dır fanıyım ama önceleri twiter a yansıtma dım sonra dan yansıtmaya başladım. İlk onu Hande yener ile söylediği "ATMA"şarkısı ile keşfettim. Tavsiye vermeme gerek yok zaten o ne yapacağını biliyor. En çok yine Hande Yener ve Demet Akalın gibi ünlü isimler ile çalışmasını isterim
Şeyma Ecer: Öncelikle çok teşekkür ederim böyle bir imkan sunduğunuz için:) Sinan'ı albümü çıkmadan öncede tanıyordum. Garip bir şekilde önceden beri şarkı dinlerken o şarkının kimin olduğuna bakardım önceden beri benim dikkatimi çekiyor böyle durumlar. Sinan'ın hep sevdiğim şarkıların altında imzası olduğu için daha da dikkatimi çekti ama yüz yüze tanışma fırsatım olmamıştı. 27 Ekim 2010'da ilk defa yüz yüze tanışma fırsatı buldum:) Sanırım İzel'in şarkısıydı ilk defa Gurur şarkısı yeri de ayrıdır bende zaten. Tavsiye değil de temenni daha çok klip albümlerinde ki hep en sevdiğim şarkıları klipsiz kaldı çoğunlukla çünkü:) Çalışmasını istediğim bir çok kişiyle çalıştı:)
Sinan'ın Bekçisi: Bana bu fırsatı sunduğunuz için öncelikle çok teşekkür ederim.
Adım Merve Soyadım Erdoğan liseliyim.2014'ten beri Sinan Akçıl fanıyım... Onu ilk Tabi Tabi şarkısıyla tanıdım fanı olarak olarak ona tavsiyem duygularıyla konuştursun şarkılarını.Onunla çalışmasını istediğim şarkıcılar Emre Kaya,İrem Derici,Mustafa Ceceli...


2: Onunla 1 saat geçirme imkanın olsa neler yapmak isterdin? seni anlatan en sevdiğin şarkısı?
islim: Sinan ile bir saat geçirmek bana bin yıla bedeldir.Onu ilk gördüğümde ona sımsıkı sarılırdım.Birlikte oturup onun sesinden şarkıları dinlemek ve onunla birlikte playstation oynamak isterdim. Sinan'ın bütün şarkıları güzel bütün şarkılarının yeri ayrı bende ama beni anlatan şarkısı ise ''Dokunma Bana'' .Bu şarkının yeri bende ayrı benim için çok özel.
Sinan'ın bekçisi: Onunla 1 saat geçirme imkanım olsa bol bol selfie çekinmek ve onu ne kadar sevdiğimi söylemek isterdim...
Şeyma Ecer: Ya stüdyoda ya da Fenerbahçe maçında çok güzel olabilirdi:) Stüdyoda en gerçek duygularının ilk gün yüzüne çıktığı yerde çok özel olurdu görmek:) Fenerbahçe maçınıda da beraber izlemek tezahürat yapmak beraber heyecanlanmak çok özel olabilirdi:) Bir çok güzel ve özel şarkısı var benim için ama kendi albümünden Seven Biri çok özel benim için. Ve Her şey Güzel Olacak aynı şekilde çok özel. Bu 2 şarkının yeri ayrı bende:)
Ebru Sİnan akçıl: Eğer öyle bir imkanım olsa idi önce onu çok sevdiğimi söylerdim sonra onunla şarkılarını söylerdim ona onu sevdiğimi kanıtlardım belki 1saat boyunca hiç ayırma dan onun gözlerine bakar idim.. "Şarttır"şarkısı tabiki..
Buket Sinan Onunla 1 saat geçirme imkânım olsaydı, ona, onu çok sevdiğimi söylerdim. Ayrıca en sevdiğim şarkısı 1001 Gece.

Ayse sinan akçıl: sinanla bir saat geçirme imkanım olsaydı bol bol fotoğraf çekinirdim albümleri imzalatırdım onu ne kadar çok sevdiğimi söylerdim sinan hakkında merak ettiğim soruları sorardım fanlarına yani bize bu kadar çok ilgi gösterdiği için ona teşekkür ederdim neler yapmazdım ki 1 saat benim için o kadar önemli olurdu ki yani herkes şanslı değil herkesin sinan gibi bir idolü yok sinan yeri geldiğinde abimiz yeri geldiğinde idolüm ve herşeyim ondan vazgeçmek çok imkansız zaten vazgeçmek isteyen de kim 😇 ben sinanin en çok seni bir tek şarkısını seviyorum tabi tüm şarkısı çok güzel ama ben en çok seni bir tek şarkısını çok seviyorum
Öykü ÖzyurtSA: Sinan AKÇIL' IN ilkönce bana piyano çalmasını sonrada sohbet etmemizi isterdim.En sevdiğim BEST OF AŞK albümüdür.VE beni anlatan şarkısı ANLAYAMAZSIN dır.
Sinan'ın Sarışını: Sinan Akçıl ' la 1 saat geçirme imkanım olsa zaten radyolara bağlanıp konuştuğum da , konserlerine gittiğim de , dm den cevap verince , bir kere yüz yüze konuşma fırsatım olmuştu hatta 16 Eylül de bir daha olacak işte bunlar olurken baya heyecanlanan insanım ben 1 saat olsa nasıl olurdum neler olurdu bende bilmiyorum heyecandan bayılırdım harelde o zaman. Sinan'ın bütün şarkılarını seviyorum zaten ve hepsi de beni anlatan şarkılar.
Özlem Akçıl: Onunla bir saat geçirme imkanım olsa onunla waffle yemek isterdim aynı masada :) Show Tv' de O bana çok benzer programında waffle'cı olmuştu çok hoşuma gitmişti çok gülmüştüm onunla waffle yemeyi çok isterim açıkcası :)
Sinan'ın Kalbi: Onu 1 dakika görebilmek bile çok muhteşem bi duygu olurdu eminim ki..Onunla bir saat geçirme imkanım olsa...tek istediğim şey, o bir saatteki 60 dakikanın 600000 dakikaya dönüşmesi ve o anda herkesin mutlu olması, tatlı tatlı sohbetlerin olması olurdu... Tüm yazdığı sözler muhteşem, çünkü her yazdığı sözün ayrı bi duygusu var ve her biri ayrı birer dünya gibi, dinlerken; sanki farklı farklı dünyalarda dolaşıyormuş gibi geliyor insana..Bu güne kadar yazdığı şarkıların hepsini çok seviyorum tabiki ama "Öylesine" adlı şarkısının "Yaşıyorum ama ben, öylesine, ölmesine, bir gün seni görmesine.." nakaratının beni anlattığını düşünüyorum..Yani şu ana kadar hiç göremesem bile, elbet ki bi gün görücem onu bende :)

3- Son olarak Sinan Akçıl bu röportajı okuyacak olsa ona sevgini bir cümleyle nasıl ifade ederdin ? buradan röportaja katılamayan diğer diğer fanlara söylemek istediklerin var mı ? ve sayfamız hakkında düşüncelerini paylaşır mısın.
teşekkürler.  

Sinan'ın Kalbi: Öncelikle, beni bu etkinlikte uygun gördüğünüz için çok teşekkür ederim.. Ona, bu güne kadar bize/bana yaşattığı mutluluklardan dolayı çok ama çok teşekkür ediyorum ve hep dediğim gibi; onu, "tüm dünyadaki insanların her birinin kalp atışının 1000 katı kadar fazla" seviyorum..Tabi SAFC ailesini de..Bu sevgim, hep böyle devam edecek ve her zamanki gibi onun yüzündeki tebessümü sağlayabilmek için herşeyi yapmaya/denemeye devam edeceğimm... Son olarak; "İyikii Varsın Sinan Akçıl 😍"
İslim: Güzel Kalplim umarım röportajı okursun..Hani böyle bir gün görmezsen özlersin ya işte sen öylesin.Sana olan sevgimi kelimelere sığdıramadığımsın.Seni çok ama çok seviyorum sana sarıldığım gün hayatımdaki en özel gündü. Biz Safc olarak bir aileyiz.İnşallah birgün Safc olarak hepimiz Sinana kavuşucaz. Sayfanızı beğenerek takip ediyor ve okuyorum .Röportaj için teşekkür ederim.
Sinan'ın Sarışını: Sinan Akçıl ' a olan sevgim anlatılmazzzz... Diğer fanlara söylemek istediğime gelince zaten hemen hemen hepimiz Sinan'ı gördü onunla bir çok güzel anılarımız oldu SAFC olarak. Göremeyenler de üzülmesin elbet bir gün olur. Sayfanızı beğenerek takip ediyorum. Bu hafta bizimle röportaj yaptığınız için çok teşekkür ederiz.
Öykü ÖzyurtSA: Sinan AKÇIL benim mutluluk kaynağım onu çok seviyorum.Keşke bütün fanlar röpörtajda olabilseydi. Sayfanız hakkındaki düşüncelerim. Bu şansı biz gençlere verdiğiniz için teşekkür ederiz.

Ayse sinan akcıl: sevgim tabiki bir cümleye asla sığamaz ondan vazgeçmek imkansız onu hep seveceğim ondan asla vazgeçmeyeceğim aksine daha çok sevgimi her saniye arttıracağım ve röportaja katılamayan fanlar tabiki üzülüyodur ama inşallah bir dahaki sefere de sizinle röportaj yapar sizleri çok seviyorum sayfanız çok güzel ve çok teşekkür ederim röportaj için beni seçtiğiniz için 🙏

Buket Sinan Akçıl: Seni çok çok çok seviyorum Sinan bunu bil ve unutma! Derdim. Röportaja katılamayan fanlara diyeceklerim, üzülmesinler Dünya'nın sonu değil, başka bir etkinlikte bulunurlar inşallah. Ayrıca, sayfanız hakkında düşüncelerim süper bir sayfa, özellikle fan röportajları çok yaratıcı bir fikir tebrik ederim.
Ebru Sİnan Akçıl: Ona derdim ki sen beni ister sev ister isen sevme ama ben seni hep seveceğim çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan güneşimsin derdim.. Katılamayanlar için gerçek ten çok üzgünüm keşke onlar da katılabilseler idi.. Onları seviyorum SİNAN da bizi seviyor.. sayfanız iyiki var iyi işler çıkartıyorsunuz gayet başarılısınız başarılarınızın devamını dilerim...
Şeyma Ecer: Onu çok çok seviyorum ve o bunu çok çok iyi biliyor. Bende ki yeri hayatımdaki yeri çok özel, çok kıymetli. 6 sene bitti çoğu şeyi beraber yaşadık güldük, üzüldük. Daha çok yolumuz var beraber:) Ben SAFC Başkanı olarak onları teker teker çok sevdiğimi ve bir gün göremeyen kalpten isteyen herkesin Sinan'ı göreceğine inandığımı söylemek istiyorum ve sayfanızı da takip ediyorum büyük bir mutlulukla. Bize böyle bir imkan sunduğunuz içinde ayriyeten teşekkürlerimi sunuyorum size:)


Özlem Akçıl : Ona olan sevgim anlatılmaz yaşanır Sinan'ı çok ama çok seviyorum o hep yanımda oldu her zaman ve bütün safc'ninde öyle onun yeri apayrı Canımız Diğer röportaja katılamayan fanlarada söylemek istediğim lütfen üzülmesinler inşAllah tekrar bir sonra ki röportajda onları da görürüz Safc 'm çok seviyorum onları ikinci ailem Biz böyle bir arada çok güzeliz...Ve Sayfanızı çok beğeniyorum ve Başarılarınızın devamını diliyorum..

Sinan'ın Bekçisi:
O bunu okumuş olsaydı ve sevgimi 1 cümleyle söyleyecek olsaydım ona " En sevdiğim kişisin." Derdim. Bu röportaja katılamayan fan arkadaşlarıma " Destekleriniz için ve Paylaşımlarınız için teşekkürler." Son olarak sayfanız harika çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder