17 Eylül 2016 Cumartesi

SILA fan röportaj





Sıla ' yı bir de sevenlerinden dinlemeye ne dersiniz?


1- Öncelikle röportajımıza katıldığın için  teşekkür ederiz. kendinden biraz bahseder misin ? Ne zamandır Sıla fanısın, onu ilk hangi şarkısıyla keşfettin ve Sıla ' yı bir kelimeyle nasıl anlatırsın?



Halil ibrahim Özer: Öncelikle bu röportaj için ben teşekkür ederim. Adım Halil İbrahim Özer 23 yaşındayım. 2007 yılında ...Dan Sonra şarkısı le Sıla'yı keşfettim ve fanı oldum. Sıla benim "Gönlümün Efendisi" :) Elif Gençoğlu:Ben Elif ÖZCAN. Açıkçası 15 yaşında olduğum için Sıla fanı olalı uzun yıllar olmadı. Başından beri dinliyorum ama Yabancı adlı şarkısında ona olan ilgim daha da arttı. Reverans'tan sonra gerçek bir fan oldum. Sıla'yı anlatacak kelime yok ama illa ki bir kelime ile anlatacak olursam tam bir "Efsane". Melike: 2012'den,yani Vaveyla albümü çıktığından beri Sıla hayranıyım. Onu ilk olarak Issız Ada şarkısıyla tanıdım ve bu şarkının yeri bende gerçekten çok özel. Bir kelimeyle tanımlayacak olsam.... bilemiyorum. Onu tarif edebileceğim bir sürü güzel kelime varken,bir kelimeyle tarif edemiyorum,üzgünüm.




Sılagenoglufan : Tesekkur ederim.

Edanur adım direk konuya geçeceğim. Eskiden bir yerde Sıla çalsa onu kapattirirdim ben sevmezdim. Daha doğrusu sevmiyorum zannediyormuşum. Ama ben Sılayı çok seviyorum. Ne zamandan beri diye sorarsanız 2014 ten beri Sıla fanıyım ben biraz geç oldu ama kolay oldu o candan şarkılarını birer birer dinleyince büyüledi sanki beni. Beni benden aldı götürdü. Sevgilimin idolüydu aslında eski sevgilimin çok seviyordu Sıla'yi onun sayesinde onun şarkılarını dinleme şansını yakaladım. Ilk alain delon du tabi sevmediğim zaman Ama dinlemek istediğim zaman İNŞALLAH [16 09 2016 11:48] Edanur Arslan: Sıla bir kelime ile anlatmak istersem " afitap " ile anlatirim ☺

Merve Şahin :  Röportaj için çok teşekkür ederim çok naif ve güzel bir düşünce :) ve gelelim sorulara. Ben 2007 de Sıla dizisini izlerken birden bir şarkı duydum daha çok ağıt gibi aslında. Ve duyduğum an damarlarıma kadar işledi. Bu koca sesin kimden çıktığını merak ettim. Ve sonra bir gün bur mağaza da gezerken bir şarkı duydum. Evet dedim bu ses o ses! Birbirinden bağlantısız iki şarkı bir kadın. Bu dedim içime işleyen bu! Hemen adını öğrenip albümünü aldım ve o gün bugündür tiryakisiyim gönül borcum çoktur Sıla'ya :)) Sıla'yı bir cümleye sığdırmak gerekirse ben ona bir ucu yara bandı bur ucu neşter derim. :) Ali Bilgin: Merhaba, ben Ali Bilgin. Antalya'da yaşıyorum, öğrenciyim. Sıla'ya hayranlığım ilk şarkısı Dan Sonra ile başladı Fakat yaklaşık 2 senedir Sıla fanıyım. Sıla'yı tek kelimeyle anlatacak olsam KADIN derdim, net yani daha ne olsun:).


Sılaizim: Öncelikle 5 seneden beri Sıla'nın büyük hayranıyım. Çevremde 'Sıla Manyağı' olarak bilinirim genellikle. İlk keşfim 'Acısa da Öldürmez' parçasıyla oldu. Şarkıdan sonra Konuşmadığımız Şeyler Var albümüne aşık olmuştum. Bence Sıla'nın en iyi albümüdür bu zamana kadar ki. Sıla tek kelimeyle anlatacak olursam: Tanrıça




Aysel Bulut: Teşekkür ederim öncelikle beni de ağırladığınızdan mütevellit, şöyle bir bayram sabahı kalktığımda "boş yere" şarkısının klibi dönmüştü üst üste 3 defa kral pop'da. Ben de müthiş bir hayranlıkla 3 kere üst üste izledim ve işte bu dedim. Bu şekilde araştırdım, dinledim, albümleri edindim. Karakterine hayranız zaten. Benim için SILA tek kelimeyle: MÜNFERİT Hüseyinyang: Ben teşekkür ederim böyle güzel bir şey yaptığınız için. İlk kez 2011 yılında "Gol" şarkısıyla tanımıştım ve daha çok araştırıp hayranı olmuştum. 2013 yılıydı sanırım ilk kez Çorum konserinde canlı izledim ve ondan sonra her Ankara konserine gitmeye çalıştım. Sılayı en kısa şekilde bu ülkenin en iyi sanatçısı, sesi ve SFC'nin kıymetlisi olarak anlatırdım. Mahmut Sağdıç: Ben teşekkür ederim. Ben Mahmut Sağdıç 20 yaşındayım 2009 da çıkan İmza albümünün en iyi parçası olan İnşallah ile tanıdım. Sıla'yı şöyle anlatırım 'The Best' Türkiye'ye bir daha böylesi zor gelir.







2: Onunla 1 saat geçirme imkanın olsa neler yapmak isterdin? en sevdiğin albümü, seni anlatan en sevdiğin şarkısı?

Halil İbrahim Özer: Sıla ile bir saat geçirme imkanım olsa onunla bol bol sohbet eder eğlenceli yanlarını görmek isterdim. En sevdiğim albümü Konuşmadığımız Şeyler Var. Her albümde bir favori şarkım vardır ama illa ki bir tane seçeceksem "İnşallah" şarkısı her zaman favorimdir :)


Mahmut Sağdıç: Onunla 1 saat geçirme imkanım olsa onun geniş ve sağlam zekası ile iyi ve koyu bir muhabbet içerisine dalmak isterim ve tabi albümlerin hepsini imzalatmak :) En sevdiğim şarkisi onunla tanıştığım şarkı olan İnşallah ve bir kez daha büyük ustalık ile yazılmış olan Zor Sevdiğimden..

Elif Gençoğlu: Onunla geçireceğim bir saatin yirmi dakikasında baygın kalacağım için kalan kırk dakikasında ona sarılmak, onu öpmek, onun elini tutmak, onunla sohbet etmek, onu ne kadar sevdiğimi anlatmak gerçi hangi dil anlatmaya yetkin yeterince sonsuzu? Saçma olacak bir kere saçlarına dokunmak istiyorum. Parfüm markasını söylemesi benim için çok iyi olur.
Bütün albümlerinin yeri bende çok ayrı ama "Konuşmadığımız Şeyler Var" benim için çok ayrı bir önem taşıyor. Onu çok seviyorum. Beni anlatan şarkısı tabi ki Saki. O "Ahh be" deyişi offf yani.





Melike: Onunla 1 saat geçirme imkânım olsa ilk olarak doya doya sarılırım ve o,fotoğraflarda bile bakmaya kıyamadığım gözlerinin içine uzun uzun bakarım. En sevdiğin albüm ve şarkı sorusunu şöyle cevaplamak istiyorum. "En sevdiğin" olarak ayırmak çok zor ama benim için,yeri biraz daha farklı olan albüm Konuşmadığımız Şeyler Var. Şarkı ise Issız Ada'dan sonra Gözlerine Teslimim olsa gerek.

Sılagencoglufan: onunla bi saat geçirmek istersem onun konserinde sahnesinde onunla beraber ziyan şarkısını söylemek istiyorum. Ve her albümü beni anlatıyor en çokta mürekkep. Beni anlatan şarkısı ise " can dostum "

Merve Şahin : bu soruyu kime sorarsanız sorun aynı cevabı verir bende herkes gibi Sıla ile bir rakı masasında onun canlı söylediği şarkılarla rakı içmek isterim. En sevdiğim albümü her ne kadar diğerlerine göre sönük bir albüm oldu deseler de favorim vaveyladır! Bu kadın dinleyicisinin ne istediğini gayet iyi biliyor. Bizim hücrelerimize sızmış. Vaveyla tam bir ağıttı çığlıktı. Sözler müzikler tema. Tam manasıyla bu albüm derimizi çekip bizi kanattı canımızı yaktı. Ve en sevdiğim şarkıya geçersek evlatlarım arasında seçim yapmak biraz zor ama galiba bodrumun suları :))





Ali Bilgin Sıla ile bir saat geçirme imkanımın olmasını düşünmek bile inanılmaz!, biraz da hayal gücümü kullanarak;
Onun evinde geçiririm o sayılı dakikalarımı. Karşılıklı oturuyoruz, bir yandan 'az şekerli' kahvelerimizi yudumlarken diğer yandan da albümlere koymadığı şarkılara ve şarkı sözlerine göz atıyorum. Off, aklımı çıldırabilirim!:) En sevdiğim albümü Konuşmadığımız Şeyler Var. En değer verdiğim, beni anlatan diyebileceğim şarkısı Cam.

Sılaizm: Onunla 1 saatim olsa sahnede düet yapmak isterdim kesinlikle. Dediğim gibi en iyi albümü KŞV. Ya şarkıları arasında ayrım yapamam ama beni en iyi anlatan şarkısı: Cam

Aysel Bulut: Onunla bir saat geçirecek olsam herhalde sonraki 2 hafta kendime gelemezdim. Onunla birer kahve eşliğinde sohbet etmek isterdim. En sevdiğim albümü Konuşmadığımız şeyler var. Üstüne çıkamadı daha ve çıkamayacak ta. Bana göre zirve albümüdür, ama o sene çok hakkı yendi. En sevdiğim şarkısı benim için çokça özel "Cam" dır. Dijitalde de orijinal kaydı olmayan "Anahtarlar" da sonradan çıkmasına rağmen en sevdiğim dediğimde başı çekiyor.

Hüseyinyang: Sılayla bir saat geçirme imkanım olsa onunla boğazda rakı balık yapmak olurdu. Sanırım bu benim nirvanam olurdu. En sevdiğim albümü bence gelmiş geçmiş en iyi yerli pop albümü olan "Konuşmadığımız Şeyler Var". En sevdiğim ve beni en iyi anlatan şarkısı "Cam".

Mahmut Sağdıç: Onunla 1 saat geçirme imkanım olsa onun geniş ve sağlam zekası ile iyi ve koyu bir muhabbet içerisine dalmak isterim ve tabi albümlerin hepsini imzalatmak :) En sevdiğim şarkisi onunla tanıştığım şarkı olan İnşallah ve bir kez daha büyük ustalık ile yazılmış olan Zor Sevdiğimden..







3- Son olarak Sıla bu röportajı okuyacak olsa ona sevgini bir cümleyle nasıl ifade ederdin ? buradan röportaja katılamayan diğer diğer fanlara söylemek istediklerin var mı ? ve sayfamız hakkında düşüncelerini paylaşır mısın.
teşekkürler.  


Halil İbrahim Özer: Sen hep yaz, hep söyle, hep bizimle ol ki şarkıların bize tercüman olsun, sen bir tanesin. Katılmayan diğer fanlarında benimle aynı düşüncede olduklarına eminim, bir daha olursa kesinlikle kaçırmasınlar. Sayfanızı sürekli takip ediyor, yorumlarınızı ve paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyorum. Tekrardan teşekkürler :)


Mahmut Sağdıç : O bize çok şey öğretti sözcükleri, beste nasıl yazılır vs vs ona çok şey borluyuz aslında. Sıla bunu okuyacak olursa sevgimi nasıl anlatırım nasıl kaleme dökerim bilemiyorum..Biz hapşıralım sen çok yaşa Sıla'm :) Diğer fanlara sevgiler saygılar asla yalnız bırakmayalım Sıla'yı 1-2 ekim de ki konserlerine koşa koşa gidelim. Sayfanız başarılı objektif bir sayfa tebrik ediyorum herkesin sesi olduğunuz için teşekkür ediyorum..





Elif gençoğlu: Sıla benimle evlenir misin?
Diğer fan arkadaşlarım röportaja katılmamakla çok şey kaybettiniz ama inşallah en yakın zamanda Sıla'mıza hepimiz kavuşuruz. Bizi Sıla 'ya bir adım daha yaklaştığını sayfaya çok çok çok teşekkür ederim.

Melike : Sıla bu röportajı okuyacak olsa,onu bu dünya üzerindeki her şeyden daha çok sevdiğimi bilmesini istediğimi söylemek isterdim. Teşekkür ederim😊


Sılagenoğlufan : ona sevgimi bir cümleyle anlatamam ben. Ona sevgim sonsuz benim anlatamayacak kadar da büyük. Hangi harika bir şey ile anlatılır ki hangi biriyle...
Onlar da bu röportaja katılsin 😊 Valla yalan söylemek istemiyorum sayfanizi ilk defa görüyorum yeni Keşfettim diyelim 😊 ama takipte kalacağım. Hoşuma gitti. Röportajiniz icin cok tesekkur ederim.

Merve Şahin: şu zor günlerinde, günlerimizde bunu okuyor olsaydı şunları derdim; " Sen diğerleri gibi değilsin. Kitlende keza. Özel birisin seçilmiş gibi sanki. Ucunda ölüm olsa canımız yoluna feda! Bugüne kadar her albümünde senin başını önüne eğmemek için elimizden geleni yaptık. Bu olaylar yüzünden eminim bir çok kişi ailesi ile ters düştü ve rest çekti! Çünkü biz böyleyiz bize sadece şarkı değil edep adap insanlık ve vicdan öğrettin. Sözümüzün arkasında durmayı efe olmayı öğrettin! Senin kadar edebiyat ruhlu derin bohem dinleyicilerin var diğer kitlelerden çok farklı senin gibi maneviyatçı dik durdukça dik duruyoruz yalnız değilsin!" derdim kusura bakmayın şöyle zor günlerde bir cümleye sığdıramadım düşüncelerimi :) diğer fanları zaten tanıyorum biz bir aileyiz bazen ters düşeriz ama söz konusu Sıla olunca koca bir vücut oluyoruz eminim bu olay karşısında başka birinin fanları olsaydı bu kadar dik duramazdı. Biz fanı olduğumuz kişiyi örnek alıyoruz çünkü ;) son olarak sizin sayfanız kesinlikle objektif ve aklı selim bir sayfa başarılarınız devamını dilerim hep aynı çizgide kalmanız dileği ile çok teşekkür ediyorum :)




Ali Bilgin : Açıkçası bir cümleyle ifade etmek zor benim için:)) Süslü kelimeli oyunlarına gerek yok.. Seni karışamayacakları kadar çook seviyorum canımın cân'ı 😘😊"
Buradan röportaja katılamayan fanlara söyleyeceklerim yok. Sayfanızı gerçekten başarılı ve objektif buluyorum:) Sorularınız için teşekkür ederim...:)

Sılaizm: Sıla eğer bu röportajı okuyosan: ZONGULDAK'A KONSERE GEL NE OLUR! Bu son yaşanan olaylar sonucunda destek veren diğer fanları ve sizin sayfanıza çok teşekkür ediyorum. Tabi bunu söylemek olmaz:

Aysel Bulut: Valla Sıla'yı severiz, Yan benimle lütfen kliplensin bekliyoruz. Sfc ailesine selamlar, hakkaniyetli bir müzik sayfasısınız severek takip ediyoruz ...

Hüseyinyang: İyi ki seni tanımışım, iyi ki bu ülkenin sanatçısının. Ne kadar kıymetin bilinmese de biz seni çok seviyoruz. Diğer fanlar üzülmesinler çünkü onlar Sılanın fanlarını çok sevdiğini biliyorlar. Sayfanız bence en iyi pop müzik sayfası ve iyiyi kötüyü söylüyorsunuz. Başka sayfalar gibi bir sanatçının fanı değilsiniz.







son fotoğraf hüseyinyang imzalıdır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder